vrijdag 26 april 2013

Zo een dag

Ken je dat? Zo een dag waarop alles wat je doet niet goed lijkt te gaan? Of ook echt niet goed gaat? Vandaag is voor mij zo een dag. Vanmorgen heb ik me anderhalf uur nat laten regenen. Nee, niet voor mijn plezier. Omdat ik daarna wel iets warms kon gebruiken besloot ik mezelf te trakteren op een heerlijk geklutst ei. Dat had ik wel verdiend dacht ik. Netjes twee eieren in een beker gedaan, even een doekje gepakt omdat ik wat ei had gemorst en... jawel ik stoot de beker om. Nu lag er niet een beetje ei maar heel de inhoud van de beker op het aanrecht in plaats van in de pan. Overigens een fascinerend raar goedje, rauw ei. Maar na twintig minuten had ik dan toch een heerlijke lunch.
Vanmiddag was het gelukkig wat droger, maar ik liep zo te dromen dat ik sommige stukjes twee keer heb moeten lopen. 
En misschien nog wel het ergste van vandaag: de koekjes zijn op. Na een inspectieronde in de kast had ik de keus tussen chips en chocolade. Ook niet verkeerd voor bij de thee! 

Als je zo een dag hebt, weet ik uit ervaring dat je dan beter geen kaarten kunt gaan maken. Maar er lag nog een kaart die ik graag af wilde maken. Het enige wat er nog moest gebeuren was een strik eromheen. Niet zo lastig zou je zeggen. Ik heb het gepresteerd om er minimaal een half uur over te doen om een mooie strik te maken in het lint. Enfin :). Om jullie alvast een voorproefje te geven volgt hieronder een foto met wat details. Zoals gezegd volgen de volledige foto's later in verband met het verrassingseffect voor de jarigen. Nog één kaart te gaan!




Maar ik wil positief afsluiten want het valt allemaal best wel mee. Gelukkig heb ik een erg leuk weekend in het vooruitzicht. Een weekend met vrienden en familie, gezellig bowlen en ter ere van een verjaardag heerlijk uit eten. Het weekend is dit keer nogal een ruim begrip; maandag en dinsdag horen er ook nog bij! Op koning(inne)dag is er vast wel iets leuks te doen en we beleven een historisch moment! Ik heb er zin in!


1 opmerking:

  1. :) Ik mag niet lachen maar ik doe het toch. Ach ja, soms heb je van die dagen.. Hopelijk wordt het weekend een hele goeie ;) Hier ook heerlijk lang weekend, mmm.

    BeantwoordenVerwijderen