vrijdag 31 mei 2013

Extra

Snel nog even een kaartje plaatsen voordat ik naar buiten ga. Ik verwacht dat mijn ronde lopen vandaag zo een vijf uur duurt, dus daar heb ik mijn handen vol aan. Of mijn voeten krijgen er genoeg van, dat kan natuurlijk ook. Maar het is lekker weer dus ik vind het helemaal niet erg.

Dit kaartje is gebaseerd op een kaart die ik al eerder heb gemaakt. Voor afgelopen woensdag heb ik nog een paar extra kaarten moeten maken. Vandaar een reproductie. De vierkantjes heb ik zitten knippen terwijl mijn nichtje achter mijn knutsel bureau zat te stempelen. Gezellig!



Mijn excuses dat de foto een beetje donker is. Deze week was het namelijk niet altijd zo lekker weer...

2 opmerkingen:

  1. Mooi pastel kaartje! Succes met je ronde lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes, is wel een werk geweest al die vierkantjes uitknippen. Mooi stikwerk. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen