donderdag 16 mei 2013

Fijne dag

Dit kaartje is weer een van de verjaardagskaarten die ik een tijdje geleden heb gemaakt en die ik nog graag wil laten zien. De stijl van het kaartje is iets anders dan de kaarten die ik doorgaans maak maar helemaal aangepast aan de stijl van de ontvanger. 

De strookjes papier heb ik geknipt met verschillende scharen. Zo krijg je toch een ander gezicht dan dat je het alleen zou snijden. Het hartje heb ik uit dik karton gesneden en een kleiner hart van design papier erop geplakt. Wat betreft die scharen; via de bekende markt op internet heb ik een hele zak vol scharen met allerlei figuren en een tiental ponsen helemaal gratis op mogen halen! Dat was voor mij nog eens een fijne dag. 

Voor de jarige wenste ik uiteraard ook een fijne dag. En die heeft ze gehad!





1 opmerking:

  1. Ik vind dit een hele leuke kaart!
    De kaart die ik van je gekregen heb trouwens ook...
    Groet Miek

    BeantwoordenVerwijderen