zaterdag 25 mei 2013

Tulpen uit...

Het is weer tijd voor een nieuw blogbericht met een kaartje wat heel wat kilometers heeft afgelegd voordat het bij de ontvanger is aangekomen. Zo een slordige 12.000 kilometer heeft dit kaartje afgelegd; per fiets, auto, vliegtuig en wie weet wat voor voertuigen al niet meer. Het is vast door tientallen handen gegaan voordat het in de 'juiste handen' terecht is gekomen. Best bijzonder dat het door middel van een adres precies op de plaats komt waar jij het wil, waar ook ter wereld. Heel erg leuk dat het kan, zo heeft de jarige toch iets persoonlijks ontvangen (overigens wel een beetje te laat). 

De tulpen heb ik met zilver embossingpoeder op de kaart gemaakt en ingekleurd met aquarel potloden. Een typisch Hollands plaatje! Nog wat stempeltjes erop en toch maar een strik eromheen. Ik wilde de kaart niet te dik maken vanwege de welbekende lange weg die de kaart af moest leggen, maar een strikje kon toch niet ontbreken. 

Nu ben ik zelf heel benieuwd wat de post me volgende week gaat brengen. Waarschijnlijk geen post uit Singapore maar 'gewoon' uit Nederland. Ik heb namelijk een Stampin Up! product gewonnen door het meedoen aan de challenges. En ik ben daar random uit gekozen! Wat het is zien jullie vast aan mijn volgende kaarten...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten