dinsdag 14 mei 2013

Zeg het met bloemen

Er is alweer een nieuwe uitdaging op SU-per challenges namelijk  #6: 'zeg het met bloemen'. Een toepasselijke opdracht voor deze tijd van het jaar. De boel lijkt wel ontploft buiten, zoveel mooie bloemen zijn er ineens te zien. Extra leuk om binnen aan de slag te gaan met design papier met bloemen. De bloemen die ik gemaakt heb van de koffiefilters hebben jullie al eerder voorbij zien komen. Omdat er enthousiast op gereageerd is heb ik ze weer in deze kaarten verwerkt, zelf vind ik het ook een erg leuk resultaat geven. 

Met de bovenste kaart doe ik mee aan de challenge. 


De onderste kaart heb ik extra gemaakt omdat er binnenkort alweer wat jarig zijn. Het is niet goed te zien maar in plaats van het lintje heb ik een paar keer van harte met clear embossingpoeder op de kaart gemaakt. Omdat het niet heel duidelijk is heb ik ook nog van harte op de bloem gestempeld. 



2 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaarten!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi, ivm je prijs bij SU-per challenges, zou je mij even willen mailen ajb? Mijn mail adres vind je op mijn blog www.lovetostamp.nl
    groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen