dinsdag 25 juni 2013

Jarig

Vandaag ben ik jarig en mag ik vieren dat ik 26 lentes jong ben geworden. En dat ik jarig ben vandaag kan me niet echt ontgaan. De postbode bracht vandaag weer een nieuwe lading kaartjes. De afgelopen weken kreeg ik af en toe al wat kaartjes op de mat maar vandaag de meeste. Zodoende voel ik me al wat langer jarig dan alleen vandaag! 

Voor mij was het eerst een raadsel hoe het kwam dat ik kaartjes kreeg van totaal onbekende mensen. Totdat iemand in het kaartje schreef dat het een oproep was uit een knutselblad. Ik heb daarom een aantal tijdschriftenwinkels afgezocht naar het bewuste blad om het oproepje te lezen. Maar niemand had het blad in de collectie. Dus het was geduldig afwachten en voorzichtig polsen bij bekenden wie dit op zijn (of liever gezegd haar) geweten heeft.

De aanstichtster van dit alles is nu bekend. :) En wel in het persoontje van mijn lieve vriendin. Ze heeft een oproep gezet in de Marianne Doe en daarom kreeg ik maar liefst 34 kaartjes van mensen die mij niet kennen maar wel de moeite hebben genomen om een kaartje te maken en naar mij op te sturen. Heel erg leuk omdat het elke keer weer een verassing is als je de envelop open doet! Kaartjes met lieve woorden en felicitaties. Ook een aantal vragen of ik een kaartje terug wil sturen. In het begin was ik dit helemaal van plan om iedereen een bedankje te sturen. Maar toen wist ik nog niet dat het er zoveel zouden worden. Maar daar ga ik vast wat op verzinnen. 

Heel erg bedankt allemaal! En vooral jij!





3 opmerkingen:

  1. Hahaha, allemensen wat een boel kaarten, heerlijk zeg! Heb je echt verdiend, geniet ervan! :) Ennehm: gefeliciteerd met je verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Is de aanstichter van dit kaartenfeestje toevallig degene die voor mij een reactie heeft achtergelaten? Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen