vrijdag 21 juni 2013

Pastel

Misschien merken jullie het wel, het is iets rustiger op mijn blog. En het zal nog rustiger worden denk ik. De reden hiervan is dat ik ben begonnen met een studie voor directiesecretaresse en elk vrij uurtje met mijn neus in de boeken zit in plaats van in de knutselspullen. Maar omdat het voor mij echt ontspanning is blijf ik nog steeds kaarten maken. 

Dit kaartje heb ik een aantal dagen geleden gemaakt en eigenlijk bedoeld voor de nieuwe uitdaging op SU-perchallenge. Toch ga ik deze niet insturen omdat ik nog meer ideeën in mijn hoofd heb die ik daar graag voor wil gebruiken. Nu maar hopen dat ik ook nog tijd heb om een nieuwe kaart te maken!





2 opmerkingen:

  1. Prachtige kleurencombinatie. Mooi kaartje hoor! Suc6 met je studie. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cirkels! Veel succesmet de studie!

    BeantwoordenVerwijderen