woensdag 10 juli 2013

CAS

De ene week maak je maar één kaart en de andere week maak je er drie. En de week is nog maar net door de midden dus dat beloofd wat! Met wat jarigen in het vooruitzicht en de vraag van mijn zus om wat kaarten te maken (zonder tekst) breng ik dus meer tijd door achter mijn knutselbureau. En dat is helemaal niet erg, heerlijk zelfs.  

Met deze kaart doe ik mee aan een nieuwe challenge op een voor mij nieuw challengeblog: Crazy for CAS. CAS staat voor 'Clean And Simple'. Dit is een stijl die ik mooi vind en ook op mijn kaarten probeer toe te passen. Uitdaging #22 is een schets, iets waar ik altijd wat van kan maken en zeker met mijn nieuwe design papier en nieuwe stempels.





5 opmerkingen:

  1. Mooi, mooi, mooi door dat gave papier en de kleurencombi die je ermee gemaakt hebt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Leuk dat je meedoet bij Crazy For CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stempel! En mooi papier! En alles bij elkaar een heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is erg mooi. Bedankt voor je deelname bij Crazy for CAS

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, mooie uitwerking van de schets! Bedankt voor het meedoen met CFC, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen