dinsdag 2 juli 2013

Handkar

Het is hoog tijd om weer eens een blogbericht te plaatsen. En daarmee een kaartje te laten zien. Vorige week was nogal een drukke week en heb daardoor geen tijd gehad om te knutselen. Afgelopen zaterdag heb ik nog wel even de tijd gehad om een kaartje te maken, maar dat is helemaal niet geworden wat ik gehoopt had. Dus dat krijgen jullie niet te zien :) Ik ga het nog wel een keer ombouwen tot een fatsoenlijk aantoonbaar exemplaar. 

Dit kaartje durf ik jullie wel te laten zien. Het is weer gemaakt met het stempelset van SU. Ik blijf het echt leuk vinden om de stempels in te kleuren, je bent dan weer heel anders bezig. Wat ik wel heb gemerkt, is dat je beter eerst je papier en kaart uit kunt kiezen en vervolgens je kleuren in de stempel daarop aan past. Als je dit andersom doet ben je uren bezig om papiertjes bij elkaar te zoeken en uiteindelijk past het nog niet bij elkaar. Al doende leert men, dat blijkt maar weer. 



De foto heb ik gemaakt met mijn nieuwe camera, ik moet nog een beetje oefenen voordat ik precies weet hoe die werkt. De foto is nu nog een beetje donker maar ook daar voor geldt vast: al doende leert men! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten