woensdag 21 augustus 2013

Beschuit met muisjes

Bij het maken van dit kaartje was ik in eerste instantie niet van plan om een geboortekaartje te maken. Ik wilde mijn nieuwe stempelset weer uitproberen (die ik hier bij mijn vorige kaart heb gebruikt) en meedoen aan een andere challenge. 
Uiteindelijk werd het een erg vrolijk kaartje met frisse kleuren en vond ik het perfect voor een geboortekaartje. 

Met dit kaartje doe ik mee met challenge #25 van Crazy for Cas: use embossing (wet or dry). Ik heb beide in mijn kaartje verwerkt. Het zogenaamde 'droge' embossen zie je terug in de achtergrond en het veiligheidsspeldje. De tekst en het vogeltje heb ik met zilver embossingpoeder gemaakt. 

Erg leuk om mijn nieuwe spulletjes uit te proberen!




 

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje, vooral ook met de veiligheidsspeld! En die embossingsmal is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig geboortekaartje! wij vinden de veiligheidsspeld ook echt helemaal geweldig :)

    Liefs, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel fris kaartje, mooie kleurencombinatie. Prachtige embossingfolder is dat ook zeg. Leuk datje meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gedaan hoor. Bedankt voor je deelname aan crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart!
    Leuk dat je meedoet bij CfC.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen