maandag 19 augustus 2013

Kleurenchallenge

Voor de vakantie was ik ruim op tijd met het inzenden van mijn kaart voor de challenge op SU-per challenges. Nu ben ik wat later maar nog steeds op tijd! Dit keer is uitdaging #13 weer een kleurenuitdaging, bestaande uit drie tinten blauw. Helaas heb ik de drie tinten blauw van Stampin Up niet dus heb ik in mijn eigen voorraad zitten zoeken. En het is gelukt om er drie verschillende uit te zoeken. Eén kleur is wat paars uitgevallen maar het geheel ziet er nog steeds blauw uit. Het is in ieder geval goed knutselweer!

Voor de vakantie heb ik via internet nog wat knutselspullen gekocht. De blaadjes en de tekst die ik heb gebruikt komen van een stempelset van Penny Black. Met nog twee andere stempelsets is mijn voorraad weer heerlijk aangevuld. En als bedankje heb ik heel veel leuke dingen er bij gekregen. De pons om het bloemetje te maken heb ik direct gebruikt voor deze kaart. Verder nog wat kleine stempeltjes, knoopjes en een knutselblad. Dus ik heb weer veel inspiratie om nieuwe kaarten te maken.




 

1 opmerking: