woensdag 28 augustus 2013

Ster inlay

Nieuwe ideeën voor het maken van kaarten kan je altijd wel gebruiken. Zo kwam ik via het blog van Anja terecht op de site van Jennifer McGuire. Hier laat ze in een video zien hoe een 'die cut inlay' werkt. Echt een leuke techniek. Ze heeft er, evenals Anja, een mooi kaartje van gemaakt. 

Bij mijn kaart heb ik ook strookjes papier gebruikt maar dan met een design. Hierdoor wordt het wel wat drukker maar nog steeds wel mooi. De binnenste ster heb ik niet, zoals het hoort, op de voorkant geplakt omdat het naar mijn zin te druk werd. Misschien is het hele principe zo weg maar ik heb nog wel wat ideetjes om het wel 'goed' uit te voeren. De binnenste sterretjes heb ik nog op de achterkant geplakt, zo worden ze toch gebruikt!










1 opmerking:

  1. Deze techniek moet ik ook even gaan bekijken geloof ik! Erg leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen