vrijdag 6 september 2013

Bruiloft N&A

Wat is het weer een mooie dag vandaag. En op deze zonnige dag trouwen bekenden van ons. Vanmorgen hebben ze vast prachtige foto's kunnen maken. En om ze te feliciteren kan een kaartje natuurlijk niet ontbreken. 

Bij een geboorte van een baby verwerk ik (bijna) altijd de naam op het kaartje, zo verwerk ik bij een bruiloft vaak alleen de initialen. Waarom ik niet de volledige namen doe weet ik niet, misschien dat ik het wel chique vind staan. 

Het papier wat ik voor de hartjes heb gebruikt is van het paperpad van Authentique en heet 'Be(you)tiful'. Erg toepasselijk voor een trouwdag! Verder heb ik een envelopje gemaakt van bakpapier. Het duurde eventjes voordat ik doorhad hoe je een envelopje maakt, het lijkt makkelijker dan het is. Nog een strikje er om en klaar is de kaart!






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten