donderdag 19 september 2013

CFC challenge #27

De nieuwe uitdaging bij Crazy For Cas is om een kaart te liften. Omdat ik dit nog niet eerder heb gedaan was het voor mij een erg leuke uitdaging. En je kunt er best veel kanten mee uit. De meest geschikte stempel voor deze kaart is van een kerstbal, dus het werd vanzelf een kerstkaart. En direct nog maar eentje omdat het idee nou eenmaal erg leuk is. Na deze opdracht weet ik wel dat ik nog meer kleuren inkt wil hebben om genoeg keuze te hebben.

Met de bovenste kaart wil ik graag meedoen aan de challenge:





De kaart om te liften van Debby Hughes:

 

7 opmerkingen:

  1. Twee heel mooie kaarten! Ook je washi-tape kaart vind ik echt heel mooi! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Ik vind ze erg leuk geworden! Ik hou wel van niet-traditionele kerstkaarten... Bedankt voor je deelname aan CvC!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg erg erg mooi! De bovenste vond ik net wat mooier dan de onderste, maar ook die mag er zijn! Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het helemaal met je eens! Daarom doe ik mee met de bovenste. De andere was mijn eerste probeersel, vandaar. :)
      Bedankt iedereen!

      Verwijderen
  4. Wauw, wat een mooie lift! Verrassende kleuren en een mooi gelijkmatig patroon. Je eerste is ook mijn favoriet. Ik heb trouwens een antwoord op je vraag over de letter-stempels achtergelaten op mijn blog. Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lift hoor in hele mooie warme kleuren. Leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen