dinsdag 3 september 2013

Hoera voor Rhodé

Vorige week heeft een vriendin een meisje gekregen! Gelukkig is alles goed gegaan en het heeft de prachtige naam Rhodé gekregen. Dus het was uiteraard weer tijd om een kaartje te maken. Geïnspireerd door het geboortekaartje heb ik dezelfde kleuren gebruikt en eigenlijk ook dezelfde lay-out. De kleuren zijn oranje, blauw, groen en uiteraard roze. Een erg vrolijk geboortekaartje en door die kleuren werd het ook een erg vrolijk kaartje om op te sturen. 





 Het geboortekaartje:


Na het maken van het kaartje liet ik het enthousiast zien aan mijn man. Die vond het ook een erg leuk kaartje. Ga je het zo opsturen, vroeg hij? Ja, hoezo? Nou dat is dan wel erg rot hé. En toen had ik het pas door. Zien jullie het verschil met bovenstaand kaartje? Gelukkig kon ik het nog op tijd veranderen!


Toen ik bijna klaar was met het kaartje heb ik erg zitten twijfelen of ik 'baby' er op zou plakken of dat ik de naam zou verwerken. Nu vind ik dit laatste het leukst en het persoonlijkst dus heb ik daar voor gekozen. Maar de combinatie met de andere kleuren vond ik erg leuk dus ik heb gewoon nog een kaartje gemaakt.


Nu weer verder met nieuwe kaartjes. Mijn nichtje is weer gezellig langs gekomen om mee te knutselen.

1 opmerking:

  1. Wauw wat een prachtig kaartje en inderdaad wat een mooie naam!

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen