zaterdag 5 oktober 2013

Bitterkoekjes

Gisteravond hebben we al gezellig de verjaardag gevierd van mijn zus. Ze is vandaag 35 jaar geworden, nogmaals van harte! Het was niet nodig om een cadeautje mee te nemen maar ik kom niet graag met lege handen aan. Cadeautjes krijgen vind ik leuk, maar cadeautjes geven vind ik ook erg leuk. Dus heb ik voor haar heerlijke bitterkoekjes gebakken. Hopelijk vallen ze in de smaak! En een kaartje er bij is natuurlijk vanzelfsprekend. 









Voor mij was het vandaag ook een klein beetje feest omdat ik met deze kaart winnaar ben geworden bij de Crazy for Cas challenge. 

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zus én je winnende kaart! Terecht, want het is een hele mooie! Deze zijn ook weer gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmmm wat lekker en leuk! gefeliciteerd met je zus en natuurlijk met je gewonnen kaart :)

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen