dinsdag 29 oktober 2013

Uitdaging #17 SU-per challenges

Uitdaging nummer 17 bij SU-per challenges is dit keer een schets. Ik ben weer een beetje aan de late kant maar nog steeds op tijd! Een schets vind ik altijd wel makkelijk omdat je dan niet zo met vormen en papiertjes aan het schuiven ben. Dus met de drie vierkantjes was ik zo klaar. De tekst en het strikje heeft iets meer tijd in beslag genomen. Voor de tekst heb ik twee verschillende stempel sets gebruikt, dit gaf toch een mooier effect. En zo langzamer hand moet ik toch echt eens beginnen met het maken van alle kerstkaarten! 





3 opmerkingen:

  1. wat een leukerd!!! En leuk dat je met de SU-per challenges meedoet.

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk Marion!

    Groetjes,

    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat touwtje maakt het helemaal af. Leuke kaart heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen