zaterdag 2 november 2013

Knutselbeurs

Alweer een week geleden ben ik samen met mijn moeder naar het Crea Weekend in Gorinchem geweest. Twee hallen vol met wol, papier, stempels en allerlei andere leuke dingen. We zijn dan ook niet met lege handen naar huis gegaan. Zelf had ik een aantal dingen op mijn verlanglijstje. Onder andere wit embossingpoeder, kraft-kaarten, nieuwe paperpads en inkt. En ik had keus genoeg! Waar ik ook erg blij mee ben is mijn mesje om rondjes mee te snijden. Zelf lijkt me dit handiger dan snijmallen omdat je zo elk gewenst formaat uit kan snijden. Dat ga ik binnenkort eens uitproberen. Een dag na de beurs heb ik al snel een kaartje gemaakt om de leuke stempel uit te proberen. Heel simpel en heel leuk. 





 

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk CAS kaartje! En leuk al die aanwinsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super allemaal nieuwe spullen! Leuk kaartje ook zo, hou wel van simpel! Hier is bijna hele vrouwelijke schoonfamilie naar de Crea-Doe en ik zit met bolle buik thuis :( Haal het vast weer wel eens in ;) Maar erg gaaf die nieuwe spulletjes, kaartsoort van papier is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen