zaterdag 18 januari 2014

Congratulations

Vandaag heb ik een vrolijk verjaardagskaartje gemaakt. Eerst heb ik zelf confetti gemaakt van drie kleuren papier. Volgens mij heb ik wel genoeg voor vijf kaarten! De confetti heb ik in een zakje van mat tekenpapier gedaan en daarna dichtgenaaid. Het confetti beweegt nog wel als je met de kaart schud. Het witte papier eronder zorgt ervoor dat de kleuren beter uitkomen. Eerst viel dit een beetje weg tegen de roze achtergrond. Tot slot nog een banner gemaakt en de stempel ingekleurd. Als dat geen feestje is!




 

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan, een gezellig kaartje. Ik ga dit ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje!! erg leuk idee ook zeg :) wij gaan het zeker onthouden! ook je andere kaartjes zijn erg leuk zeg (wij zagen namelijk net dat we. heel veel gemist hadden bij je..oeps!!)

    Een fijn weekend toe gewenst
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!! echt een feestje...
    Grotjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen