dinsdag 28 januari 2014

Uitdaging #25 Su-perchallenges

Van harte welkom op mijn blog Marleen, leuk dat je volger bent geworden. 

Iedereen nog bedankt voor de leuke reacties op mijn kaarten en de succeswensen voor het examen. Dat laatste is helemaal goed gekomen, zonder zenuwen bijna alle vragen foutloos beantwoord. Tenminste dat denk ik natuurlijk, eerst het cijfer afwachten.

Vandaag is mijn moeder jarig en het kaartje voor haar heb ik gecombineerd met de huidige challenge bij SU-per challenge. Deze keer is de uitdaging een schets. Ik zie nu dat ik het sterretje niet verwerkt heb in mijn schets maar verder komt het aardig overeen. In de kaart heb ik een stuk sheet verwerkt zodat je ook de binnenkant van de kaart ziet. Achter het gele design papier is er ruimte om te schrijven. 







Ma: langs deze weg nogmaals van harte gefeliciteerd!

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! En inderdaad een mooie uitwerking! Gaaf gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo, ik vind het een super vondst met die sheet, maakt het geheel mooi transparant. I like it.
    Lieve groeten, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uitwerking! Origineel met de sheet. Bedankt voor het meedoen met de SU-perchallenge. Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen