maandag 17 maart 2014

Hoera voor Corstian

Dit kaartje ben ik helemaal vergeten om te laten zien. Een paar weken geleden is er bij goede kennissen van ons een zoontje en broertje geboren: Corstian. 
Zoals altijd laat ik me inspireren door het geboortekaartje. Dit is een kaartje met babyblauw en veel verschillende designs zoals ruitjes, stipjes enz. En ook een paar handjes, voetjes en een kroontje. Dat laatste wilde ik graag verwerken in de kaart. Ik heb het nagetekend en uit zilver papier geknipt. Eerst was ik niet tevreden over hoe ik het had uitgeknipt, het was me net iets te slordig. Dat heb ik opgelost door er een lijntje van glitterlijm op te maken. Misschien moet ik jullie dit helemaal niet vertellen want uiteindelijk zie je niet hoe het was maar jullie herkennen dit vast wel!




2 opmerkingen:

  1. Mooi clean and simple! Heel stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle vakjes in verschillende formaten zijn leuk, lekker speels. En vertel de 'foutjes' maar hoor, dan weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben die af en toe zit te prutsen. ;-) En als ik het zo zie, ben ik blij dat je niet zo netjes had geknipt, ik vind de glitterrand een hele fijne toevoeging! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen