zaterdag 5 april 2014

Waterverven

Vandaag laat ik jullie twee kaartjes zien die ik tussen door heb gemaakt. De eerste een heel simpel beterschapkaartje, lekker rustig voor een zieke. Mooi excuus toch als ik er niets meer van wist te maken? :)

Het tweede kaartje was in eerste instantie bedoeld voor het Crazy for Cas blog. De opdracht heb ik niet goed gelezen, het blijkt te gaan om het inkleuren van een stempel. Maar nu heb ik mooi wat kunnen oefenen met verven. Echt heel leuk om te doen, je stempelt eerst de tekst met embossingpoeder en verft daarna de kleuren er overheen. Nog wat spetters erop en wederom een 'cas' kaartje.






 

Vanmiddag ga ik heerlijk snuffelen op de rommelmarkt, altijd leuk om te doen. En misschien is mijn man er minder blij mee maar ik vind het heerlijk dat er jaarlijks zo'n vier tot vijf rommelmarkten op het dorp zijn! 

Iedereen een fijn weekend toegewenst!

1 opmerking:

  1. Leuk effect idd met dat verven over embossingpoeder.
    En lekker snel klaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen