vrijdag 4 juli 2014

Het is feest geweest

Het is dubbel feest geweest. Vorige week woensdag was ik jarig en de dag erna waren we alweer vijf jaar getrouwd! Vandaar dat het niet heel druk geweest is op mijn blog. 
En wat was het leuk! We hadden het plan om het dit jaar uitgebreid te vieren. Op mijn verjaardag hebben we een loveshoot gedaan en omdat we vijf jaar getrouwd zijn, helemaal in stijl van toen. Dat betekent de trouwjurk weer aan en mijn man in een mooi nieuw pak. De haartjes laten doen, een bloemetje erbij en natuurlijk de fotograaf om alles vast te leggen op een mooie locatie (het dorpje van dokter Tinus). Het was een hele bijzondere en speciale dag. Echt een aanrader om zo je (huwelijks)jubileum te vieren! 
Nu precies een week geleden hebben we het met familie en vrienden gevierd. Ook dat was een erg geslaagd feest! Lekkere hapjes besteld, drankje erbij, vuurtje erbij, hele leuke en mooie cadeaus gehad; erg gezellig dus! Dit jaar heb ik ook weer veel kaarten gehad, waaronder een paar in mijn lievelingskleuren!







De vlaggetjesslinger heb ik zelf gemaakt. Uit plastic placemats heb ik driehoekjes geknipt en aan een plastic kanten lint genaaid. Hij hangt nu binnen maar hij is dus ook perfect voor buiten. Dat ziet er feestelijk uit toch?!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie jubileum! Leuk om het zo te vieren! Gezellige slinger heb je gemaakt! Groetjes, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Wat een leuk idee zo'n fotoshoot!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en bijzonder idee! Dubbel gefeliciteerd ook! En leuk, die slinger.

    BeantwoordenVerwijderen