woensdag 20 augustus 2014

Sterkte

Zo, dat waren twee heerlijke weken vakantie die we achter de rug hebben. Vrijdag zijn we terug gekomen uit Terschelling. Twee weken zonder regen, zonnetje erbij, zand tussen je tenen en de wind in je haren. Dit gevoel probeer ik vast te houden als ik de afgelopen dagen naar buiten kijk. En dat is best nog lastig. Maar in deze laatste vakantieweek kunnen we mooi allerlei klusjes in huis doen. En natuurlijk knutselen. Dit kaartje heb ik nog voor de vakantie gemaakt om iemand sterkte te wensen. Jullie zullen het misschien herkennen van eerdere kaartjes. Binnenkort kom ik weer bij jullie kijken wat er allemaal voor moois is gemaakt.


 

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi stijlvol kaartje is het geworden. Mooi om een soort inlayerkaart te maken. Je hebt een prachtig papiertje gebruikt, ik was laatst aan het bladeren in een oud tijdschrift, en zag dat ze dit hadden gebruikt voor kerstkaarten. Een uitdaging, maar wel leuk. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje! Heel mooie kleuren, stijlvol en goed passend bij het thema. Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen