woensdag 3 september 2014

Uitdaging #52 SU-per challenges

Vandaag kan ik weer iemand welkom heten op mijn blog: Yvonne, leuk dat je me volgt en ik volg al een tijdje met plezier jou blog.

Het is weer eens tijd om mee te doen met een uitdaging bij SU-perchallenges. Voor dit kaartje heb ik alleen maar gebruik gemaakt van Stampin Up producten (behalve de kaart zelf). Het grootste gedeelte komt uit de Hiphiphooray-kit en het is leuk om deze producten op een andere manier te gebruiken. De sterren op de achtergrond zijn niet met een stempel gemaakt maar met het groene sterretje. Door ze over een Versafine blok te halen en met je vinger op het papier te drukken krijg je ook een afdruk. Niet helemaal egaal maar zelf vind ik dit juist leuk. Daarna met zilver embossingpoeder er over heen en zo zie je dat je niet altijd een stempel nodig hebt om te stempelen. 






7 opmerkingen:

  1. Je hebt je echt goed aan de sketch zien te houden zeg, mooi! Erg gaaf de bewerking met het zilver embossingpowder.

    Bedankt voor het meedoen met SU-per Challenges.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, strak kaartje. En goede uitwerking van de schets. Gezellig dat je meedoet met onze SU-per challenges.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je mee doet met de SU-per challenge. Ik ben dol op sterren en op CAS kaartjes. Een ontzettend mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan met die sterretjes. Ik hou ook wel van CAS. Bedankt voor je deelname aan SU-perchallenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sterretjes en wat een gave tip! Wat ziet je kaartje er weer geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die sterretjes op de achtergrond. Je moet er maar opkomen om dat op deze manier te doen. Ze maken de kaart lekker speels. Blijf mee doen aan de SU-per challege want we genieten van je kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook weer super zeg! Erg gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen