maandag 20 oktober 2014

CFC challenge #55

Vandaag doe ik weer eens mee met een challenge, dit keer bij Crazy for Cas. Ik hoop dat de ergste drukte nu achter de rug is en ik weer vaker mee kan doen aan de uitdagingen. 
Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van mijn nieuwe set van SU. Ik had al verschillende leuke ideeën gezien en dit is mijn versie geworden. De opdracht bij CFC is 'one layer stamped card'. Nu heb ik wel stempels gebruikt, maar ik heb het verder afgewerkt met embossingpoeder. Hopelijk mag dit ook! Het is in ieder geval één laag. Dit is nummer 1 van mijn kerstkaartjes, hopelijk volgen er snel meer.


  


3 opmerkingen:

  1. Zo kom je ze niet vaak tegen. Mooi geworden!
    Leuk om je weer eens te zien bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie variatie met deze stempel!! Prachtig gedaan..
    Leuk dat je meedoet bij Carzy for CAS!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi zo op dat kraft heel apart. Fijn dat je meedoet bij Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen