vrijdag 19 december 2014

Love

Deze week was mijn man jarig en dat hebben we op de dag zelf gevierd met een heerlijk etentje. Tijdens het etentje kreeg hij een cadeautje van familie en een kaart van mij. Geen traditionele verjaardagskaart maar het is wel duidelijk waarom ik deze heb gemaakt :). Als achtergrond heb ik de letters gestempeld en wat vlekken gemaakt om het wat minder strak eruit te laten zien (en mezelf overtroffen door expres een rommeltje te maken). Wat hartjes aan een touwtje en de kaart is af. 

Dit bericht typ ik met de heerlijke geur van appeltaart die in de oven staat. Nu is het nog eventjes rustig voor de familie komt en vanavond de rest van de visite. En daarna hebben we vakantie! Mijn inspiratie voor kaarten is weer helemaal terug, dus ik hoop jullie binnenkort meer te laten zien.







1 opmerking: