dinsdag 16 december 2014

Merry Christmas

Vandaag laat ik alweer het laatste kerstkaartje aan jullie zien, ze moesten zo langzamerhand op de post. Dit kaartje is heel anders van stijl, lekker vrolijk en kleurrijk. Het idee zag ik bij Inge, ik kon het niet laten om het na te maken, zo leuk! 
En omdat al die kleuren nog niet genoeg zijn heb ik de papiertjes ook nog scheef opgeplakt. Zelf heb ik nog wat 'enamel dots' toegevoegd. Grappig om te zien dat de kaarten-maak-wereld ook zo zijn eigen trends heeft. En die enamel dots is er eentje van. Al ben ik wel wat laat met het oppakken van deze trend. :) Deze komen niet uit de winkel maar ik heb strijkkralen in de oven gedaan en dan komen er deze dingetjes uit, leuk toch! 




 

5 opmerkingen:

  1. Gaaf boompje, leuk kaartje en geniaal de strijkkralen-dotjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij jou is het dus gelukt! Bij mij kwamen ze bruin uit de oven en sommige waren niet eens goed gesmolten. Had dan ook kraaltjes van de ikea en geen echte... Kaartje is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker gelukt, ik had eerst de oven niet warm genoeg gezet omdat ik bang was dat het te hard zou gaan. En sommige worden ringetjes, ook leuk! :)

      Verwijderen
  3. Strijkkraaltjes? Ik ga een greep doen in de kraaltjespot bij mijn kleinzoon. Gaaf!!!
    Je kaart trouwens ook. Leuk die kerstboom op deze wijze opgeplakt. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen