maandag 31 augustus 2015

Liftchallenge #90

Bij Liftchallenge staat er weer een nieuwe kaart klaar om te liften. Ze zijn weer terug van vakantie. Op mijn blog was het ook wat langer stil, niet in verband met vakantie maar vanwege mijn eerste stageweken heb ik niet veel tijd gehad om te knutselen.

Maar toen ik de lift zag, wilde ik daar heel graag aan mee doen. Het gaat om een kaart in een ander model dan standaard, zonder laagjes en er moet wat stempelwerk opzitten. Ik heb wel even zitten denken welke vorm ik zou maken. Eerst dacht ik nog aan een feesthoedje, maar ik heb nog een trouwkaart nodig dus het werd een hart. Alles is met de hand geknipt want ik heb hier helaas geen snijmal van. Het stempelwerk heb ik heel zacht gelaten. Eerst is het afgestempeld en daarna op de kaart gestempeld (behalve de tekst). Het was weer leuk om mee te doen!






De liftkaart.

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi en lief kaartje! Suc6 met je stage!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke maar vooral ook mooie uitwerking! Het subtiele effect van afstempelen vind ik supermooi. Veel succes met je stage!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geknipt, ik had het niet geweten als je het niet erbij gezegd had! Heel mooi en inderdaad subtiel kaartje. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje! Mooie vorm en heel geschikt voor zo'n gelegenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel zacht en subtiel! En ontzettend netjes geknipt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan kan jij heeeel netjes knippen zeg! Mooie uitwerking van de liftkaart i shet geworden, en bedankt dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen