vrijdag 2 oktober 2015

Liftchallenge #92

Vanmorgen had ik gelukkig weer tijd om een kaartje te maken. Fijn om even een rustig moment te hebben in deze drukke weken. En best uniek voor mijn doen, want ik heb niet één, maar wel drie kaartjes gemaakt. Dit komt wel omdat ik niet direct tevreden was met de eerste twee, maar toch :). Ik wil de laatste mee laten doen bij Liftchallenge. De opdracht is deze keer om driehoeken te gebruiken op je kaart. Een lastige, maar leuke uitdaging! Op de eerste twee kaartjes heb ik de helft van een vierkantje stempel gebruikt. Omdat dit niet helemaal naar tevredenheid was, heb ik zelf een stempeltje gemaakt en deze gebruikt voor mijn laatste kaart.










Met het kaartje voor Lisa was ik favoriet bij CAS on Sunday, leuk!


 

8 opmerkingen:

  1. Jou knot zit ook goed! :) Leuk zo met dat zilver!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartjes zijn lief en vooral die met de konijntjes vind ik leuk . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie driehoekjeskaartjes maar liefst! De laatste met het zelfgemaakte stempeltje is meteen ook mijn favoriet, erg mooi! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je zoveel kaartjes hebt gemaakt! De derde vind ik idd ook het mooiste, en wat leuk dat je ze alledrie hebt laten zien!
    Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze alle drie erg mooi. De laatste echt mooi strak; gaaf! Maar ik vind de subtiele kleuren van het eerste twee kaarten ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De laatste is inderdaad de mooiste omdat de driehoekjes mooi strak zijn maar vindt de tweede met het konijntje ook heel leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle drie hartstikke leuke kaartjes! Die met de konijntjes, zo lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om te zien hoe je met 1 vorm 3 totaal verschillende leuke kaartjes krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen