zaterdag 28 november 2015

12,5 jaar

Welkom Thea, als nieuwe volger op mijn blog. Ik ga binnenkort eens op mijn gemak jou blog bekijken.

Het kaartje wat ik jullie nu laat zien was al eventjes onderweg naar mijn zus en zwager. Ze zijn precies vandaag 12,5 jaar getrouwd. Fijn om te weten dat mensen zo een 'lange' tijd bij elkaar zijn en nog steeds gelukkig zijn. 

De techniek die ik gebruikt heb zag ik bij Jennifer McGuire. Ze gebruikt gekleurd papier en stempelt daar met dezelfde kleur (of iets donkerder) bloemen op. Vervolgens stempel je nog wat accenten met witte inkt en maak je een label van vellum. Blijkbaar heb ik goed onthouden wat ze heeft gemaakt want nu zie ik dat ik dezelfde kleur heb gebruikt en kun je eigenlijk meer spreken van liften. Een leuke techniek om eens te proberen!




 

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je de kaart prachtig gestempeld en leuk het vellum eraan vastgenaaid.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Dit is wel echt een kleur voor A! Ik had mijn kaartje voor hen vorige week vrijdag al laten zien in de hoop dat A. niet zou kijken op mijn blog. Had er dus ook expres niet bij gezet dat het voor een jubileum zou zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geniaal kaartje, alles klopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi ontwerp en leuk met die vellum banner. Fris met mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen