vrijdag 22 januari 2016

Liftchallenge #99

Op het Liftchallenge-blog staat alweer een prachtige kaart klaar om te liften. En ik kan je vertellen, het ziet er makkelijker uit dan het is. Ik heb aardig zitten puzzelen maar het was erg leuk om te doen en uitdagend om een mooi eindresultaat te halen. Omdat rondjes op zich zelf een beetje eentonig zijn heb ik spiegelkarton gebruikt. Doordat het zo spiegelt is het lastig om de kleuren goed op de foto te krijgen maar ik heb de volgende kleuren gebruikt: felroze, zilver, donkerblauw en blauwgroen.

Mocht je dit lezen en je wilt deze lift proberen, raad ik je aan om een grotere of dikkere woordstans te gebruiken zoals op het voorbeeld (als je die hebt). Dit maakt het makkelijker om alle puzzelstukjes in elkaar te passen. Maar al met al weer een leuke lift!






De liftkaart van Sam

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk effect met dat spiegelkarton! De tekst is mooi scherp gestanst en erg leuk is je Birthday stempel zo rond de cirkel. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, een beetje bling bling! En ook erg leuk hoe je de birthday stempel hebt gestempeld met deze ronde vorm! Gave lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had ook al moeite het spiegelkarton goed op de foto te krijgen.... Leuke lift, mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke geinige kaart, mooi met dat spiegelkarton!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf effect geeft dat glanskarton, superleuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, leuk effect met dat spiegelkarton. En slim om hem nog even liggend te fotograferen dan zie je beter hoe je gewerkt hebt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf! En super mooi! Kan me voor stellen dat je hebt lopen priegelen. Heel erg bedankt voor je inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waah, deze is leuk! Heb ook al in m'n hoofd een paar schetsen gemaakt maar ik vind het knap lastig (vooral met de mallen die ik heb). Erg leuke uitwerking, ik vind het een kans-hebbertje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie flitsende liftkaart heb je gemaakt, erg leuk gedaan...Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi effect met dit spiegelkarton. dat geeft een extra dimensie en past mooi bij het strakke ontwerp! Dat priegelen is herkenbaar:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Verrassend leuk met het spiegelkarton! Erg leuke opmaak met de tekst ook zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze lift is zeer geslaagd! heel mooi gedaan.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie CAS kaart Marion! Gaaf ook, dat birthday gestretched!

    BeantwoordenVerwijderen