dinsdag 9 februari 2016

Hoera voor Teun

Eind januari heeft mijn lieve vriendin er weer een jongetje bij gekregen: Teun! Wat een lief en mooi jongetje is het, maar dat kan niet anders met zulke ouders. :) We hebben al kort een bezoekje gebracht maar ik hoop snel nog een keer te gaan kijken.

Dit is het kaartje wat ik voor ze heb gemaakt. Ik ben helemaal teruggegaan naar mijn kindertijd, want ik heb old school een papieren bootje zitten vouwen (met dank aan mijn man voor het idee). Echt nog met vouwpapier van vroeger (met dank aan moeders die veel bewaart). De wolkjes komen ook terug op het geboortekaartje (met dank aan mijn nichtje voor de stansjes). Verder heb ik het helemaal zelf gedaan hoor! De achtergrond is heel licht gekleurd met waterverf en in de rechterbovenhoek heb ik wat sterretjes gestempeld. 




 

9 opmerkingen:

  1. Leuk!! :) :) Die achtergrond is een leuke variant op het geboortekaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat bootje vind ik zo'n gaaf detail.En de grote letters - prachtig!!- steken zo mooi af. Lief maar vooral prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig kaartje is dit! En dat bootje...zo leuk gevonden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartje, wat een leuk idee dat bootje. De grote letters staan heel mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje, heel origineel!
    Fijne dag,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij hangt prachtig in de kamer en wordt zeker bewaard ❤️! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een te gekke kaart! Geweldig leuk gedaan met alle elementen samen!

    BeantwoordenVerwijderen