zaterdag 5 maart 2016

Happy & happily

Ik ben een beetje aan de late kant, maar ik kan nog net voor de nieuwe week begint een blog bericht plaatsen. Het is de laatste tijd nog rustiger op mijn blog omdat ik weer hard aan het leren ben. Daarnaast nog drie dagen stage lopen, wat vrijwilligerswerk en mijn week is wel aardig gevuld. Kaartjes maken of knutselen gebeurt de laatste tijd dus vrij weinig. Maar gelukkig verjaren er af en toe nog mensen ;) dan 'moet' ik wel een kaart maken. 

Gelukkig is deze kaart goed aangekomen bij de ontvanger. Het was even afwachten omdat ik niet wist of het houten woord heel zou blijven tijdens de lange reis. Maar ik wilde dit er per se op dus ik heb het er op gewaagd. Verder is het een vrij simpel kaartje, de achtergrond heb ik helemaal bestempeld met snorren. De snor komt uit een heel leuk stempelset wat ik onlangs heb gekocht. Reden dus om weer vaker te knutselen!


 

10 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat zal jij het druk hebben, een studie erbij is niet niks. Je kaartje is echt leuk, weer met die toffe snorren! Succes met de drukte en fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, knap dat je die achtergrond zelf gemaakt hebt. Gelukkig bleven je letters zitten. Wat een drukte op het moment, gelukkig "moet" je af en toe een kaartje maken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf! Hoe stempel je die snorren zo keurig recht op een rijtje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Een tip is om in het midden van je kaart te beginnen. Verder heb ik het uit de losse pols gedaan. Eerst een rijtje maken, dan een er boven, dan een er onder enz. Ik weet wel dat je van Stampin Up een hulpmiddel hebt om recht te stempelen (stamp-a-ma-jig)

      Verwijderen
  4. Super leuke kaart !!!!!
    En relax !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tof kaartje .
    Succes met alles .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dat stempel je zo uit de losse pols? geweldig! Ik vind é prachtig; mooi zoals dat houten woord eruit springt. Wat een geweldige kaart! Succes met de drukte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je leuke en enthousiaste reactie weer! :-) Wat kan jij netjes stempelen, mooi! Het houten woord op je kaart is er super leuk bij. Sommige mensen vouwen de kaart binnenstebuiten voor het versturen, zo heeft de voorkant van de kaart wat meer bescherming. Ik zou het ook wel spannend vinden deze kaart op de post te doen, met een keukenrolletje of een envelop met bubbeltjesplastic heb je ook net even wat meer bescherming. Het is maar goed dat je af en toe verjaardagskaarten 'moet' maken, even balansen tussen alle drukte door. Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ps. Ik heb je blog nu eindelijk maar eens toegevoegd via Bloglovin, zodat ik wat regelmatiger kan komen gluren bij je. :-)

    BeantwoordenVerwijderen