maandag 30 mei 2016

Congrats

Aan dit kaartje heb ik met veel plezier gewerkt. Je hebt zo van die kaartjes, die precies zo uitpakken als je in gedachten had en dat is fijn. Bij Gerdine zag ik een mooie kaart met bloemen en waterverf. Mijn kaart lijkt er best veel op, ook met bloemen en spetters. Wel andere kleuren en tekst. Dit kaartje is voor mijn schoonzus die ook in mei jarig is geweest. Op haar verjaardag hebben mijn man en ik verkering gekregen en dit jaar was dat elf jaar geleden! Zo onthouden we het goed :)




3 opmerkingen:

  1. Prachtig is je kaart, hele mooie zachte kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Qua sketch inderdaad hetzelfde, maar ik had het toch niet herkend als een lift van mijn kaart! Je hebt er echt je eigen draai aangegeven! Mooi, de geëmboste bloemen en pasteltinten!

    BeantwoordenVerwijderen