donderdag 27 oktober 2016

Happy b-day

Mijn zus is in oktober jarig geweest en omdat we het al gevierd hebben wilde ik haar op de verjaardag zelf een kaartje sturen. Dat het iets moet zijn met veel kleur dat is duidelijk. Best wel moeilijk voor mij omdat het buiten mijn comfort zone ligt. Maar ik blijf het leuk vinden om persoonlijke kaartjes te maken in de stijl van de ontvanger. 

De achtergrond is van een bestaande kaart. Dat maakt de kaart direct lekker kleurrijk. Verder nog een banner en wat cardboard letters en het kaartje is af.


 

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke kaart !!!!
    Super vrolijk !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch zou je niet zeggen dat veel kleur buiten je comfort zone ligt. Heel fris; een modern design en mooi om die letters uit deze tinten cardstock te stansen. Dat oogt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen