vrijdag 18 november 2016

Je bent jarig

Deze kaart was er een voor de voorraad. Het achtergrondje lag al een tijdje op mijn bureau, ik had heerlijk zitten oefenen met mijn nieuwe distress inkt. Ik heb de kleuren iced spruce, bundleg sage en old paper gebruikt. Het kaartje heb ik afgemaakt door de tekst te stempelen met letters van Lora Bailora. Ook de confetti komt van dezelfde stempelset. Beide dingen had ik gekocht in de winkel van Scrobby. Helaas bestaat de fysieke winkel niet meer, maar als kaartenmaakster is het toch leuk om daar geweest te zijn!




Iedereen een fijn weekend toegewenst!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke lettertjes (ik ben fan van alfabetten)! De confetti er om heen is ook te geinig! Heel jammer dat de winkel van Scrobby er niet meer is, ik wilde er nog een keer naar toe. Jammer dat ze het al binnen een jaar hebben moeten sluiten.

    BeantwoordenVerwijderen